Welkom bij de Amac klantenservice! Ons toegewijde team staat klaar om je te assisteren en al je vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om productinformatie, hulp bij bestellingen of algemene zaken, wij streven ernaar om je de best mogelijke service te bieden. Dus neem gerust contact met ons op en we zullen ons uiterste best doen om je snel en effectief te helpen.
Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
Vanaf vrijdag 20 september ontvangen de eerste klanten hun nieuwe iPhone 16. Het is mogelijk dat jouw iPhone nog niet beschikbaar is. De nieuwe iPhone is zeer populair en daardoor is er altijd een wachttijd.
Zodra jouw iPhone beschikbaar is ontvang je een bericht per e-mail.
Heb je geen bestelling geplaatst? De komende weken verwachten wij geen vrije voorraad. Het plaatsen van een bestelling is de snelste manier voor het bemachtigen van een nieuwe iPhone.
Op voorraad in een winkel
Je kunt het artikel ophalen in de winkel. Ook kun je het product online bestellen en laten thuisbezorgen. De levertijd is ongeveer 1 tot 2 weken
Online niet op voorraad
Deze producten bestellen we speciaal voor je. De geschatte levertijd is ongeveer 4 tot 8 weken.
Brievenbuspost
Bezorging kan tot vijf werkdagen duren. Op maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd.
Pakketpost
Bezorging kan tot twee werkdagen duren. Geeft de Track & Trace aan dat je bestelling is bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Ligt je pakket ook niet bij de buren? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten.
Daarom adviseren wij je een bericht te sturen via WhatsApp, Apple Business Chat of website chat.
Reactie binnen
2 minuten
Tijdelijk niet beschikbaar
Ma t/m vr 10:00 - 18:00
zaterdag Gesloten
Accepteren van cookies vereist voor live chat.
Wachtijd is ongeveer 5 minuten
Maandag
13:00 - 17:00
Di t/m vr
10:30 - 16:00
zaterdag
Gesloten
A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01